بستنی نخورید!!


عضو شويد



:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



**** پسری که تو را دوست داشته باشد عریانت نمیکند بانو! لباس عروس بر تنت میکند.... *** رسول اکرم صلى ‏الله ‏علیه ‏و‏ آله : عِفُّوا تَعِفُّ نِساؤُکُمْ؛ پاکدامن باشید تا زنانتان پاکدامن باشند. امیرالمومنین علی علیه السلام : کسی که دائما فکرش درگناهان دور میزند عاقبت مرتکب گناه می شود. *** سلام نظرات خصوصی قابل انتشار نیست . پس اگه می خواید طبق قوانین ، نظرتون منتشر بشه ، خصوصی پیام ندید . به سهم خودم سعی دارم در این وبلاگ مطالبی برای آگاه سازی دختران و پسران وطنم قرار دهم . مطالبی که اکثرا دغدغه دختران و پسران است . مطالبی در مورد مسائل جنسی و رفتاری . مطالبی که هر دختر و پسر تا قبل از ازدواج باید بدانند . در این وبلاگ به سوالاتی جواب داده خواهد شد که معمولا دختران و پسران روی پرسیدن آن را از دیگران ندارند . شاید مسائلی که در این وبلاگ مطرح می شود برای شما خیلی ساده و پیش پا افتاده باشند ولی همین مسائل پیش پا افتاده از نظر شما ، برای خیلی های دیگر ناشناخته هستند . این وبلاگ در سایت سازماندهی به ثبت رسیده است . استفاده از مطالب وبلاگ پسران و دختران خانواده برتر به هر نحو ممکن مجاز می باشد .

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دختران و پسران خانواده برتر و آدرس sedaye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 41
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاين : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاين


آمار بازديد

:: بازديد امروز : 20
:: بارديد ديروز : 17
:: بازديد هفته : 40
:: بازديد ماه : 37
:: بازديد سال : 491
:: بازديد کلي : 43164

RSS

Powered By
loxblog.Com

دختران و پسران زیر 18 سال

بستنی نخورید!!
13 مهر 1398 ساعت 22:51 | بازديد : 229 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

مامان یه جمله نغز دلکشی داره که روم به دیفال به سمع و نظر شما می رسونم«آدم دسته خر بخوره خوشترش میاد تا این آت وآشغالا که آدم نمیدونه چیه»

این آت و آشغال میتونه شامل سوسیس وکالباس باشه حتی آدم واقعا نمیدونه فلسفه تکوینی اش چه؟!

با وجود هشدارهای بهداشتی که ای اولاد بشر سوسیس و کالباس خطر ابتلا به سرطان رو افزایش میده؛آقا علنا میگه سم هست یه عده خجسته دل وفرخنده ذات  هفته به هفته هست فود همین کوفتی ها رو میندازن تو خندق بلا و معتقدند بدن آدمی حیفه سالم نصیب مور و ملخ بشه؛فی الواقع برای این دسته انگار یاسین مغربی قرائت میکنی.

در همین راستا سوسیس وکالباس؛به نمونه تازه ای پی بردم و اون هم بستنی ترنادو با روکش موزی

این بستنی برخلاف بقیه بستنی ها که نیم تنه هستند بحمدلله تا مچ پاش پر از بستنی هست اما با همون گاز زدن اولیه متوجه میشی که چقدر این روکش بستنی ش سفت و به میزان قابل توجهی حال بهم زن هست؛وقتی روکش رو جدا میکنی می تونم در تمام دادگاه های بین الملی شهادت بدهم که اگه سه روز توی سینک ظرف شویی باشه آب هم بریزی اون روکش زرد محو نمیشه؛و وقتی با دست تلاش میکنی امحاش کنی دست به طرز فجیعی چرب میشه تو بگو بدتر از وازلین؛و خود روغن پالم میاد دست بوسی استاد که داداش ما دربست نوکریمـا.

بهرحال فصل گرماست و بستنی طرفداران بسیار داره اگه بستنی هم میگیرن؛همون بستنی عروسکی میهن رو بگیرید هرچند شبیه عروسک نیست اما حداقل از این روکش های اتمی نداره

وظیفه خودم میدونم که اطلاع رسانی کنم و برای ابد انواع بستنی ترنادو به لیست سیاه پیوست.  




|
امتياز مطلب : 17
|
تعداد امتيازدهندگان : 6
|
مجموع امتياز : 6
مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: